MEalltidvila.blogg.se

Måste göras...

Publicerad 2019-03-01 02:58:00 i Personligt,

Älskar tystnaden och mörkret som är under natten. Störs bara av min tinnitus men gör så gott jag kan med att försöka förtränga den. Mitt dygn snurrar fort framåt just nu och sover för lite som vanligt och på det vaknar jag ofta. Har lite sådana där måsten som jag inte orkar göra men måste snart...
 
Undersöka ett "märke" jag har om det kan vara dåligt som jag har funderat på sedan det dök upp och det är några år sedan och har förändrats, måste förmodligen tas bort. Undersöka vad som är fel med min höft/ljumske för jag kan inte vara normal utan måste hela tiden vara försiktig med det, förmodligen innebär detta röntgen och görs inte här utan innebär åka en bit också. Fixa glasögon. Ta om ett blodprov på folsyra, d-vitamin och något mer jag inte minns just nu. Fixa ett medpassagerare handikapp för bilen så vi kan ställa oss på handikappsrutor, men det är väl också helt omöjligt att få...
 
Allt som är utanför hemmet är en stor belastning för mig och därför händer det inte utan skjuts hela tiden upp. Vill heller inte besöka vården just nu för jag vet inte hur eller om influensan fortfarande härjar...
 
Inget roligt på denna to do listan då men jag måste börja med något av det snart trots allt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela