MEalltidvila.blogg.se

Rädsla...

Publicerad 2019-01-10 15:55:13 i Personligt,

Har fått sova ett par nästan tvåtimmarsintervaller inatt. Vaknat med vibrationerna ändå som kommer följa mig under dagen och öka, speciellt efter jag har ätit och när jag är övertrött. Känner mig för övrigt tung i huvudet och lite värk där men vet att det kommer mera sen av olika slags blandning av symptomer. Jag tar det alltid som det kommer för jag kan ju inte fly denna kroppen, men när dagen börjar jobbigt är det lite motigt. På tal om att kunna fly denna kroppen brukar jag ha en bild i huvudet som dyker upp att jag kan dra ner dragkedjan och bara kliva ur kroppen, önsketänkande...
 
Är inte direkt rädd för dessa vibrationer men fundersam. Blir endast rädd när jag får mycket svår hjärntrötthet och orkeslöshet i kroppen att jag inte kan göra någonting, inte ens titta eller prata, då blir jag rädd när det händer. Annars orkar jag inte bli rädd längre för jag är så van vid att aldrig må bra...
 
Visst är jag rädd för att bli sämre än vad jag är, väldigt mycket, det skrämmer mig men försöker blocka de tankarna. Men nu när dessa vibrationer aldrig ger med sig är jag såklart orolig att detta är ett tecken på försämring. Vill inte bli sämre än jag redan blivit...
 
 Ibland undrar jag hur min kropp ändå orkar fortsätta leva, varför ger den inte bara upp...
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2019-01-10 17:05:53

💗💗💗

Svar: ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Louise

Publicerad 2019-01-11 22:52:43

Finner inga ord...men tänker desto mer på dig 💖💖

Svar: Orden tar slut det vet jag, tack för tanken och att du skrev i alla fall! Kramar <3
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela