MEalltidvila.blogg.se

Väck mig när det är över...

Publicerad 2019-02-27 09:27:50 i Personligt,

Jag vill bara få vakna upp från denna levande mardrömmen, vakna upp till ett bättre mående och få mitt liv tillbaka. Hur många gånger har jag inte skrivit det...
 
Kan inte fatta att jag fick denna helvetesskiten rent ut sagt, jag kan inte fatta det. Kommer aldrig acceptera det, inte i detta stadiet i alla fall...
 
Snart tappar jag det, så känns det ibland, att jag är på gränsen till att tappa det helt.
 
Mina ord är meningslösa, obetydliga, gnälliga och negativa, de lyfter inte någon, allra minst mig själv. Ingen kan säga något till mig som hjälper, det finns inget kvar att säga som inte redan sagts...
 
Att vakna upp och se varje dag, vecka, månad, år gå förbi och inte kunna vara med i livet är nästan helt meningslöst och det bryter ner mig mer och mer...
 
Om någon först kunde söva mig och sedan väcka mig när det är över istället...
 
 

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2019-02-27 09:57:52

Det är skönt att ventilera även fast man känner sig upprepande ❤❤❤ tack för din ärliga blogg. Kram!

Svar: Ja det är det och försöker inte bry mig, det är ju frivilligt att läsa det jag skriver. Tack för dina ord och många kramar till dig <333
MEalltidvila

Postat av: Johanna

Publicerad 2019-02-27 10:55:03

Ja det är helt overkligt, känner på samma sätt i allt du skriver. Men dina ord är långt i från meningslösa, dom betyder så mycket❤ Många kramar

Svar: Ja det är så overkligt, hur livet kunde bli så här på grund av detta, en sjukdom jag aldrig hört talas om ens och att det skulle bli så illa, kunde jag aldrig tro. Tack för att du läser och skriver, det får mig att känna mig mindre ensam. Många kramar tillbaka <333
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela