MEalltidvila.blogg.se

Samma dag på repeat...

Publicerad 2018-01-04 16:58:38 i Personligt,

Att vakna upp till samma mardröm varje dag där jag är låst på grund av denna sjukdom är hemskt. Det känns ibland som att jag lever om samma dag hela tiden på repeat. År efter år, det är bara mer eller mindre symptomer, nya som gamla...
 
Att alltid behöva kämpa med sömnen och sova i korta omgångar är också slitsamt. En av gångerna jag vaknade "inatt" så fick jag ett högre och längre pulspåslag, låg på rygg och kände pulsen dunka i bakhuvudet, vände mig till sidan och kände det i öronen, halsen. Det var värre än vanligt och tog längre tid att få ner men jag somnade om någon timme till i alla fall fast totalt sett blev det inte många timmar...
 
Jag duschade igår så det kanske var därför...
 
Funderar på att börja använda min pulsklocka för att hålla lite koll på alla mina pulspåslag, får ta tag i det...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela