MEalltidvila.blogg.se

Mannen...

Publicerad 2018-12-14 08:49:20 i Personligt,

Ibland bryter jag ihop (som ni som läser vet) och jag är så tacksam att min man tröstar mig. Att jag får bryta ihop och gråta en stund och säga precis vad jag vill. Han ger mig tår/snorpapper, tröstar mig med ord och kramar och säger att han tror det kommer bli bättre. Det är så skönt att han tror det när inte jag gör det...
 
För mig kan det vara jobbigt ibland att se hans ledsna ögon just då och jag kan ju inte veta hur jobbigt det är för han att se mig vara sjuk, svag, uppgiven och må dåligt för minsta lilla hela tiden. Jag vet inte hur jobbigt det är i hans kläder men jag vet att det är tufft...
 
Han är min hjälte, man och bästa vän <3 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2018-12-14 09:12:22

Det är klart att du måste få bryta ihop ibland. Hur skulle du annars orka?
De där ledsna och oroliga ögonen hos maken tyckte jag också var så jobbigt när jag var som sjukast. Kram

Svar: Om vi tycker det är jobbigt att se deras ledsna/oroliga ögon så undrar hur de känner det innerst inne. Det är tufft att vara anhörig och stå rätt maktlös bredvid i alla fall... Kramar
MEalltidvila

Postat av: Mannen

Publicerad 2018-12-14 11:29:46

😘😍❤️

Svar: 🤗😍❤️🥇😘
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela