MEalltidvila.blogg.se

God Jul...

Publicerad 2018-12-24 10:50:36 i Personligt,

Vill önska alla som läser här en riktigt God Jul!
 
Tack för all kärlek och stöd du ger mig, det betyder så mycket då bloggen är mitt enda liv utanför huset...
 
Om du känner någon som är helt ensam under julen och inte kan vara med, så försök att inkludera den personen ändå fast de inte kan vara närvarande och glöm inte att det inte är något självvalt utan det är för att de är så sjuka fast det kanske inte syns, som just min sjukdom är... 
 
Mina tankar går till alla som är så sjuka att de inte kan vara med och fira jul. Jag vet att det kan vara så svårt i dessa jultider. Vi har överlevt mycket och vi överlever denna julen med...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Cia

Publicerad 2018-12-24 13:10:04

God jul fina du.
Önskar dig och din familj en skön och fridfull jul. 🎅🎅
Kramisar 💖

Svar: God Jul❣️ Önskar detsamma till dig ☃️❄️🌲🎁⭐️🎅🏼❤️
MEalltidvila

Postat av: Malin

Publicerad 2018-12-24 16:33:52

God jul vännen 🎄 ligger och vilar lite medan de andra leker lite jullekar och stojar runt. Vi MEissar är ju vana vid att gå undan och vila.
Jag hoppas ni får lite julkänsla och mys under helgdagarna. Många kramar 💙 Malin Quiros


Svar: God Jul Malin <3 MEissar eller ME-Nissar kanske låter roligare nu i jul :-) Hoppas du och din familj har det bra med och gå du undan ibland och vila. Många kramar <333
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-12-24 20:49:57

Önskar också dig en fortsatt God Jul o en god fortsättning på den. 🎄
Fina o tänkvärda ord du skriver.

Många kramar fina du 💕



Svar: Detsamma till dig ❤️🎅🏼🌲🎁⭐️☃️ Kramar
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela