MEalltidvila.blogg.se

Måndag morgon...

Publicerad 2017-11-20 07:05:12 i Personligt,

Jag kämpar på med sömnen. Har sovit lite mer men vaknar fortfarande ofta fast har haft turen att kunna somna om men har tyvärr ett längre vak mitt i allt ändå. Har varit uppe sedan 4 i morse. Har ont i halsen, lymfkörtlar runt om i kroppen och huvudvärk med hjärntrötthet som kommer och går. 
 
Hoppet svänger från toppen till botten. Ena stunden är jag tacksam att jag fortfarande lever och andra stunden är jag ledsen över hur mitt liv ser ut, den bottenlösa sorgen...
 
Mannen försöker trösta mig när han ser mitt ledsna ansikte. Jag gråter lite i smyg på toaletten, det är så tufft att leva så här...
 
Idag hoppas jag att jag klarar en dusch, det är mitt mål med denna dagen...
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Cia

Publicerad 2017-11-20 10:37:33

❤❤❤

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-11-20 12:27:25

💗💗💗

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Malin

Publicerad 2017-11-20 20:49:30

💖

Svar: <333
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela