MEalltidvila.blogg.se

En överraskning...

Publicerad 2017-05-08 12:41:07 i Personligt,

Det stod en fin blomma på mitt köksbord igår när jag kom upp från min vila i sovrummet. Vilken överraskning, det värmde mitt hjärta. Det betyder så mycket att det finns dem som bryr sig... Tack Pia <3 
 
Det retar mig att jag inte kommer på vad blomman heter bara... Orkar inte ens leta i hjärnan. Blir skrämd av att mitt minne är så dåligt. Jag hatar att inte hitta ord, eller komma ihåg. Försöker att inte hänga upp mig på det men det är verkligen jobbigt...
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2017-05-08 12:54:28

Så mysigt!!

Svar: Tack <3
me alltid vila

Postat av: Ann

Publicerad 2017-05-08 14:12:57

Kan försöka glädja dig med att jag kommer inte heller på vad blomman heter, fast min mamma alltid hade fullt av sånna i köksfönstret... :-( När ord låser sig för mig är det jättesvårt att komma på dem.. Och ska jag få fram dem en annan gång brukar de ofta ha låst sig då med.. (Menar inte att jämföra mig med dig, men lite vet jag hur jobbigt det är...) <3

Svar: <3
me alltid vila

Postat av: Jenniey Love

Publicerad 2017-05-08 15:18:34

Så fint av person. Det är så skönt att veta att man inte är ensam och att någon tänker på en trots att man inte kan träffas så ofta.

Har även en liten fråga om jag kan få länka din blogg på Torsdag? Vill gärna dela med mig av andra fighters som också bloggar om sin kamp mot ME:en. kramiz<3

Svar: Mycket fint... Du får gärna länka min blogg, inga problem alls, vilken bra och fin idé. Kramizar <3
me alltid vila

Postat av: Kina

Publicerad 2017-05-08 15:58:11

Pelargon? 💕

Svar: Googlade och det stämde så tack för det! <3
me alltid vila

Postat av: Pia

Publicerad 2017-05-08 18:07:21

Hihi pelagon heter den , en gammaldags sort som jag tycker är så fin . Hade mycket hellre gett dig en paket miranelmedicin 💙 men tänker mycket på dig, speciellt när man gnäller på skitsaker, då tänker jag att Susanne nog hade varit glad om hon bara fått åka o handla putsa fönster , klippa gräset 😐 kramar i massor

Svar: Ja den är jättefin, har den i mitt lilla "utevilorum" nu för det snöar lite här idag och så ska det bli frost inatt igen. Jag kan bara säga att du är en av dem som har fattat, jag skulle vara överlycklig av att kunna städa, handla mat eller bara umgås med människor... Tack igen för allt ditt stöd och fina blomman pelargonen <3
me alltid vila

Postat av: Hanna

Publicerad 2017-05-09 23:32:27

Vilken härlig överraskning! Älskar blommor, tycker de är så vackra och piggar upp i hemmet!
Känner igen det där. Jag blir skrämd varje dag och förtvivlad för min hjärna fungerar så jäkla dåligt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Har inget närminnet alls, säger jämt fel ord, tappar ord, tappar tråden. Glömmer vad jag skulle säga osv osv. Och självklara saker som att spola efter jag vart på toan bara glöms bort. Kusligt!
Tack snälla för dina fina kommentarer hos mig. Blir lika glad varje gång just DU har kommenterat. Så tack för det och tack för ditt stöd fina medkämpe <333

Svar: Ja så fint gjort, det är jag inte van vid precis. Jag är allergisk mot många blommor men tycker såklart de är vackra ändå. Nej jag vet inte heller om jag ska skratta eller gråta, det är bara att finna sig i det liksom... Mannen och jag slog vad om en sak i torsdags och jag har frågat han två gånger efter det vad det var vi slog vad om... Hallå liksom, sedan var det jag som vann vadet så bra för han att jag glömmer kanske ;-) Håller med dig om att det inte är bara ord som försvinner, det är så mycket mer som du skriver... Jag blir glad för dina kommentarer med, känns som vi känner varandra lite. Kramar tillbaka fina medkämpe <333
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela