MEalltidvila.blogg.se

Hålla kontakten...

Publicerad 2017-03-14 12:23:23 i Personligt,

Ensamheten gör sig hela tiden påmind och så har det varit sedan jag blev sjuk. Jag orkar inte hålla kontakt med någon även om jag vill det. Bara att skriva är jobbigt och att få ner ord med. Många gånger så frågar jag mannen om det är ok att jag skriver så och ibland har han svarat åt mig (fast jag har godkänt det först). Jag har inte energin det är bara därför det blir så...
 
De enda jag prioriterar och aldrig kommer överge är mina barn. 
 
Jag är glad att jag orkar skriva här och det ger mig någon mening trots allt och gör att jag inte känner mig helt övergiven. Min text och mina ord...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-03-14 12:56:35

💖💖💖

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-03-14 16:28:24

Känner igen... Kram💙

Svar: Kram <3
me alltid vila

Postat av: Ann

Publicerad 2017-03-14 18:22:19

<3
Förstår att det måste vara väldigt ensamt :-(

Svar: Kram <3
me alltid vila

Postat av: Louise

Publicerad 2017-03-15 16:24:53

Du vet var jag finns, om och när du orkar, känn aldrig nån press. Vi hörs när det passar oss båda. Kram 💖

Svar: Kram <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela