MEalltidvila.blogg.se

Tmu svar och insomnia...

Publicerad 2015-11-26 18:56:09 i Personligt,

Ja jag kunde inte sova inatt heller, jo sov kanske 5-10 minuter i soffan vid fyra men sen vart det kört... Somnade kanske runt 11 sedan och har sovit ca 4 timmar...
 
Mannen hade åkt till Nässjö idag och hämtat mina utlåtanden och han läste det högt för mig. Det har lämnat ett obehag och en oro. Det är inte kul på något sätt att läsa om hur andra uppfattar en och beskriver en. Vääääldigt obehagligt och olustigt minst sagt i alla fall. De har tagit bort alla mina andra diagnoser och har bara lämnat kvar ME. Vilket med stämmer i mina ögon. Sen kan man ju ha vilken sjukdom som helst för de analyserar ju bara såklart efter vilken aktivitetsförmåga man har.
 
Det är tungt i alla fall... Nu väntar jag bara på FK då men jag vet hur de behandlar andra så varför skulle jag få lugn och ro. Det är lika bra att vara inställd på det så jag inte blir alltför besviken. Varken eller så gör det inte mig bättre, de får göra vad de vill. Jag kan inget mer göra!
 
 
#mealltidvila #mecfs 

Kommentarer

Postat av: Kina

Publicerad 2015-11-26 21:04:00

💕💐

Svar: <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela