MEalltidvila.blogg.se

Mycket måsten...

Publicerad 2015-04-28 13:40:18 i Personligt,

Nu har det varit lite mycket de senaste dagarna. Saker jag måste göra på vilja och inte lyssna på kroppen så mycket. Jag är ju rätt duktig på att stänga ner allt när jag måste och bara bita ihop. Den duktiga flickan i mig vaknar...
 
Jag har drömt mycket om mitt jobb den senaste veckan. I drömmen så är mina arbetskamrater och chef misstänksamma mot min sjukdom och de förstår den inte och jag försöker förklara och förklara... Min chef sa häromnatten att det är tre som vill ha dig tillbaka hit och hon var inte en av de förstod jag... ja ja drömmar, men inte är de roliga tyvärr, alltid problem. Tänk vad skönt det hade varit om man kunde beställa roliga drömmar! 
 
Jag sover illa som vanligt, snittar på 5 timmar och vaknar ofta. Det suger!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela