MEalltidvila.blogg.se

Gråta i sociala medier...

Publicerad 2024-02-01 02:30:02 i Personligt,

Jag letade om en bild på min farfar i min dator bland tusen osorterade kort. Hittade givetvis inte något.
 
Men då råkade jag se en selfie på mig när jag mådde otroligt dåligt och jag kan säga att det SYNS verkligen att jag är sjuk på det kortet. Skulle aldrig lägga ut det någonstans dock.
 
Jag är heller ingen person som någonsin skulle sitta på sociala medier och gråta rakt ut medans jag filmar mig själv eller ens fota ett sånt kort. Kommer aldrig hända...
 
Men visst är det bra att det finns folk som ändå gör det, vågar visa att de är ledsna och sårbara. För att visa att det är normalt. Gillar speciellt när unga killar, ja eller äldre också för den delen vågar göra det, för killar ska ju alltid vara de starka och aldrig gråta. De är otroligt modiga och viktiga...
 
Beroende på vad det gäller så kan jag också tycka det är lite pinsamt ibland och att de borde lyfta blicken lite...
 
Jag kommer aldrig göra det i alla fall...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela