MEalltidvila.blogg.se

Kraschad...

Publicerad 2023-12-06 16:09:00 i Personligt,

Även om jag blivit bättre så har jag ett påtagligt litet liv. Vissa dagar är jag helt utslagen, vissa dagar kommer en oväntad krasch som jag inte vet varifrån den kommer, livet är inte förutsägbart och det är rätt omöjligt att planera...
 
Det kommer så många negativa tankar när jag hamnar i krascher och när jag tänker på hur livet ser ut. Fick ångest när jag inte orkade igår och la ut en bild med text på instagram för att få bort ångesten och det lyckades. Fick en skitjobbig krasch igårkväll, det var så mannen blev orolig...
 
Orkar bara så lite i livet fast jag försöker köra över mina tankar med att låtsas orka mer än jag gör.
 
Vet inte hur jag ska kunna stå ut med att ha det så här, det måste bli bättre än som det är nu. Men det kommer nog aldrig hända. Du kan kalla mig negativ men jag är realistisk...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela