MEalltidvila.blogg.se

Har du reflekterat än...

Publicerad 2023-12-23 01:00:00 i Personligt,

Om det inte redan börjat så kommer våra sociala medier snart att svämmas över hur andras liv varit under året och många gånger bara av sånt som är "bra" och "lyckat" olika framgångar så att säga eller hur hårt de jobbat. För man vill väl alltid visa sin bästa positiva sida...
 
Skriver inte om mig nu, jag är borträknad från allt ovan förutom att jag kanske kommer fundera och skriva om detta skitåret...
 
Jag vill ändå säga att så många kämpar i det dolda, att rodda runt, trampar vatten för att hålla näsan över ytan av många olika anledningar och det betyder också mycket, om inte allt...
 
Se dem som kämpar utan att göra väsen av sig, de tysta kämpar alltid mest, ge dem lite extra kärlek...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela