MEalltidvila.blogg.se

Smärta i själen...

Publicerad 2021-02-12 11:08:56 i Personligt,

Det smärtar enormt att inte kunna göra det jag skulle vilja gjort/göra och att jag har förlorat så många år till att knappt orka ta hand om mig själv eller kunna vara med i det vanliga livet...
 
Det är en pågående sorg medans jag fortfarande lever och den är smärtsam, inget som kommer gå över...
 
Jag hade velat och hade stora chanser en gång att uppfylla min dröm men den här jävla sjukdomen kom och tog mig...
 
Det var inte så här jag ville att mitt liv skulle vara eller ens trodde kunde hända...
 
Jag är heller inte ensam, vi är så många med förlorade drömmar och med ett liv som ständigt sjuk i vardagen istället där allt är en kamp...
 
Men innerst inne är jag ensam på ett sätt ändå för det är jag som måste bära det...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2021-02-12 13:58:34

Ja så är det, känsla av allt man förlorat och att vara så ensam även om vi har våra män.På något sätt känner jag mig oxå helt ensam i den dagliga kampen mot sjukdomen och att bara klara av dagen
Jag önskar dig en så bra helg det går.

Varma kramar❤

Svar: Precis, innerst inne är man alltid ensam även om man har människor bredvid sig dagligen... Önskar dig detsamma! Kramar <333
ME alltidvila

Postat av: Anonym

Publicerad 2021-02-13 09:11:37

Jag har också på kort tid blivit näst intill sängbunden. Har två barn som jag inte ens kan möta upp efter skolan. Kommer inte ens ut genom dörren. Det är inget liv att bara ligga hela dagen. Orkar knappt titta på tv. Livet tog bara slut. Detta är värre än min värsta mardröm.

Svar: Är så ledsen för din skull, det smärtar extra för jag har också varit där när mina barn var i den åldern. Men sakta den gången kom jag tillbaka men aldrig riktigt utan hade det väldigt kämpigt tills jag totalt föll framöver återigen... Jag hoppas du har människor omkring dig som stöder och hjälper dig. Var rädd om dig! <3
ME alltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela