MEalltidvila.blogg.se

Är inte smart...

Publicerad 2021-02-25 15:53:39 i Personligt,

Det är väl inte så smart att måla tills jag mår illa och borde veta det nu. Men det ingen förstår som inte själv lever i min kropp, är att när jag väl orkar göra något utöver det jag måste, då lever jag, då glömmer jag allt...
 
Sen kan det också gå så snabbt att jag inte ens hinner stoppa i tid, det är lite olika från gång till gång...
 
Min man sa på allvar till mig, -hur tänker du? Jag skäms lite och tittar bort, typ som en hund som vet att den gjort bus. Men efter nästa andetag så säger han att han fattar, fast ändå inte...
 
Jag passar på som sagt när tillfällena kommer att vara lycklig i min bubbla och glömma allt en stund, där och då - här och nu...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2021-02-25 16:58:34

Jag förstår dig. Man vill så mycket.. och få ”glömma” en stund och bara låtsas att allt är som det ska. Jag kan inte göra ngt längre. Går på toaletten själv och äter själv. Inte mycket mer. Kan se på tv nån timme per dag. Så less och besviken på livet.
Jag förstår ❤️ Kram

Svar: All styrka till dig, fortsätt kämpa, en dag i taget! Många kramar <333
ME alltidvila

Postat av: Mannen

Publicerad 2021-02-25 17:38:17

Inte många som är både snygga och smarta! 😘

Postat av: Katarina

Publicerad 2021-02-26 10:35:31

Förstår så väl varför du inte kan stoppa i tid, känns som om man aldrig lär sig hur denna sjukdom slår tillbaka😔
Tror gång på gång att jag ska klara mer än det lilla jag gör o får sedan betala dyrt.
Min man säger också ofta till mig; ”att du aldrig lär dig”. Alltid i välmening men ibland blir jag frustrerad över det han säger då det ju stämmer o jag inte vill inse sanningen.
Varm kram 💗

Svar: De har det inte lätt våra män... Vill inte heller inse eller acceptera! Många varma kramar till dig <333
ME alltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela