MEalltidvila.blogg.se

Gott Nytt År...

Publicerad 2019-12-31 17:59:00 i Personligt,

Önskar alla som läser, stöttar, följer, gillar och kommenterar min blogg ett Gott Nytt År! 
 
För alla oss som är drabbade av ME eller andra svåra sjukdomar så hoppas jag på så mycket. Att vi får framsteg i ME-forskningen, att vi får stöd och hjälp med vår sjukdom, att förståelse finns i hela samhället och att Försäkringskassan inte stoppar utbetalningar till svårt sjuka människor. Listan kan göras väldigt lång, mest av allt vill jag att vi alla blir bättre bara...
 
Tyvärr tror jag inte på detta själv men jag hoppas i alla fall...
 
 
GOTT NYTT ÅR !!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2019-12-31 18:21:50

Önskar oxå ett bättre 2020 å att vi blir lyssnade på å förstådda.
Önskar dej ett Gott nytt år!!! 🎉

Svar: Ja verkligen, det vore sannerligen på tiden! Gott Nytt År Agneta!!! ⭐️💫✨🌟💥
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2019-12-31 19:14:27

Önskar även dig Ett gott nytt år❣️
Jag hoppas precis som du att 2020 ska bli ett bättre år på alla sätt.

Många kramar❤️❤️❤️

Svar: Det hoppas vi!!! Kramar till dig ❤️⭐️✨🌟💫
MEalltidvila

Postat av: Helene

Publicerad 2019-12-31 20:53:35

Gott nytt år till dig 💜
Ett bättre 2020 är jag med att hoppas på.
Må det hittas ett botemedel.
Följer dig på fb och läser din blogg. Är tyvärr dålig på att kommentera.😔

Kramar i massor 🤗💜💜

Svar: Gott Nytt År till dig med! Ja låt oss få botemedel 🙏💙! Det gör ingenting, skulle inte orka svara ifall alla skrev kommentarer ändå. Många kramar tillbaka 💞💫
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela