MEalltidvila.blogg.se

Tid...

Publicerad 2019-08-29 13:33:55 i Personligt,

Jag tänker mycket för jag har tid till det och en sak som jag tänkt på sista tiden är vad gör människor med sina liv egentligen? Ja, det är ju helt omöjligt att svara på för alla går sin egna väg. Bra eller dålig det är ens egna val i slutändan...
 
Men man väljer inte att bli sjuk och här sitter/ligger jag och får se mitt så kallade liv slösas bort. Jag är som en betraktare och utanför den vanliga världen. Jag kan inte vara med och leka eller göra någon nytta längre. Behöver jag säga att jag känner mig väldigt meningslös...
 
Jag bara är i nuet och kämpar för att klara vardagen så gott det går från min säng eller soffa. Men åren går och tickar på fort och det gör mest ont...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2019-08-29 13:38:31

Du är meningsfull för mig❤Även fast jag aldrig träffat dig, så betyder du mycket❣🙏Varma kramar

Svar: Tycker samma om dig, att du skriver här och delar med dig betyder väldigt mycket för mig! Många kramar <333
MEalltidvila

Postat av: Mannen

Publicerad 2019-08-29 14:36:22

Håller med Johanna. 😎 Du är meningsfull för mig! Och jag träffar dej varje dag, du betyder allt för mig! ❤️

Svar: Du betyder allt för mig också <333
MEalltidvila

Postat av: Ann

Publicerad 2019-08-29 15:42:12

Håller med de andra, fast du sitter fast i ditt hem så betyder du lika mycket ändå <3

Svar: Tack min fina vän, det betyder så mycket att du inte övergett mig fast vi ses eller pratar så sällan. Många kramar <333
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2019-08-29 15:59:32

Tror o hoppas att du vet sedan länge att du är VÄLDIGT betydelsefull för mig.💙

Många kramar fina vän💕

Svar: Det vet jag och du betyder mycket för mig också! Allt du skriver här och delar med dig om hur du har det betyder nog mycket för andra också och inte bara mig. Många kramar till dig <333
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela