MEalltidvila.blogg.se

Längesedan...

Publicerad 2018-05-30 13:50:10 i Personligt,

Hej alla som läser min blogg, är det någon som har saknat mina uppdateringar...
 
Nu har jag varit dålig på att skriva och inte gjort det på en vecka. För min del så blev det en helt omedveten paus för jag har inga krav på mig själv när det gäller bloggen eller hur ofta jag skriver. Jag klarar ingen press av något slag så varför skulle jag ha det med bloggen...
 
Jag har senaste tiden haft svårare med sömnen, sovit väldigt dåligt och för lite, då blir dagarna som de blir. Någon natt sov jag bättre men mådde inte bättre för det utan var som i en dvala en hel dag. Det är en ständig kamp att få sova...
 
Mannen har också blivit sjuk med feber men är nu på bättringsvägen. Tyvärr så måste han ju försöka jobba ändå fast har kommit hem och vilat lite när han kunnat. Så är det ju att ha eget litet företag tyvärr. En av mina största rädslor är att han också blir sjuk, hur ska vi klara oss då. Både ekonomiskt och allt annat som hör till vardagen. I dagsläget är jag ju helt utlämnad och beroende av honom tyvärr...
 
En annan av mina största rädslor är att jag ska bli deprimerad och hamna i det svarta hålet igen på grund av två saker. En där jag inte ser något hopp för framtiden med min sjukdom och den ständiga rädslan för att bli sämre och två för min ofrivilliga ensamhet...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2018-05-30 13:58:13

❤️❤️❤️

Svar: ❤️😍😘
MEalltidvila

Postat av: Ann

Publicerad 2018-05-30 14:56:41

Kanske skulle försöka hälsa på dig/er nån gång på semestern? Just nu är det bara massa jobb o övertid som gäller.

Svar: Det vore roligt, saknar dig... Kramar <3
MEalltidvila

Postat av: Veronica

Publicerad 2018-05-30 16:24:09

Du är så duktig. Det är inte lätt att orka med en kronisk sjukdom. Jag håller tummen för att du ska få sova ❤

Svar: Nej det är tufft på många sätt. Har inte svarat på ditt mail än men det kommer jag göra så du vet ifall du läser här. Kram <333
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-05-30 17:22:59

Förstår dig med allt o väldigt tufft för din man o er båda med att han varit sjuk. Viktigt att du tar hand om dig på bästa sätt. Hoppas din sömn ska bli lite bättre o att din man kryar på sig.
Varma kramar 💗💗💗

Svar: Han är feberfri i alla fall men stressad, det har varit både mycket jobb och mycket annat... Tack för din omtanke❣️ Var rädd om dig du med❣️ Många kramar ❤️💙❤️
MEalltidvila

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-05-30 23:35:25

❤️ var rädd om dig
/Malin Q

Svar: Och du om dig❣️
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela