MEalltidvila.blogg.se

Tillit till andra...

Publicerad 2017-09-30 03:49:00 i Personligt,

Efter allt jag har varit med om så har jag tappat tilliten till andra människor helt... Det är ytterst få människor jag kan lita på, mindre än en hand faktiskt. Att ha blivit så ifrågasatt, jagad, granskad när jag varit så sjuk under åratal har satt djupa spår och lägg sedan till annat som hänt i ryggsäcken med mobbingen på jobbet då, också under åratal och annat privat i nära relationer. Nej jag litar inte på andra människor alls längre...
 
Det är väldigt olustigt att konstatera men så är det...
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-09-30 19:49:57

Väldigt tråkigt men förstår dig och dina känslor.
(Så fin o talande Nalle Phu-bild o text).
Många varma kramar 💕

Svar: Ja det är tråkigt men tyvärr sant... Visst var den, Nalle Puh är alltid snäll... Många varma kramar tillbaka <333
me alltid vila

Postat av: Louise

Publicerad 2017-09-30 23:50:11

Sorglig slutsats men fullt förståelig!
I min situation just nu kan jag konstatera att det inte riktigt är dom jag trodde som skulle ställa upp som gör det, utan helt andra personer. Inget nytt under solen...men det är i motiga stunder det visar sig vilka som är ens riktiga vänner 😳 Dom ska man se till att vårda med silkesvantar 💝 Falsk vänskap kan man både ha o mista! K

Svar: Ja det är sorgligt men så är det... Du behöver mycket extra stöd nu och då visar det sig vilka som är ens riktiga vänner, Ledsen för din skull att du inte kunde räkna med de du trodde men tur att andra funnits för dig! Falska vänner är ingenting att ha, precis som du skriver... <333
me alltid vila

Postat av: Louise

Publicerad 2017-09-30 23:51:02

Kram...skulle det såklart stå 💝

Svar: Många varma styrkekramar, jag tänker både på dig och din mamma <333
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela