MEalltidvila.blogg.se

Väck mig när det är över...

Publicerad 2017-03-31 23:35:48 i Personligt,

Det är extra jobbigt just nu, lite uppförsbacke, egentligen inget nytt utan det är sånt jag skrivit om tidigare men vill inte upprepa det. Det tar säkert lite kraft från mig men jag kan inte göra så mycket åt det och kraft är inget jag ändå har så jag tycker inte det spelar någon roll ändå.
 
Jag är som jag är och vet vad det beror på. Det beror på min sjukdom som tar livet ifrån mig och min familj. Jag får bara lättnad när jag sover och just nu kämpar jag extra med sömnen igen. Sover ju alltid dåligt och oftast för lite men det är ju ändå bättre och sämre nätter så att säga beroende på hur många gånger jag vaknar.
 
Jag önskar bara att få sova tills jag mår bra igen, väck mig när det är över...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-04-01 00:53:50

💖💖💖

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Hanna

Publicerad 2017-04-01 05:41:41

Känner tyvärr precis samma. Och inte blir det bättre när sömnen är som extra bortblåst. Kramar <3

Svar: Nej allt blir bara värre! Kramar <3
me alltid vila

Postat av: Mannen

Publicerad 2017-04-01 06:40:12

❤❤❤

Postat av: Mannen

Publicerad 2017-04-01 06:40:14

❤❤❤

Svar: <3
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-04-01 10:50:01

Känner också igen allt. Vissa nätter är katastrof med dålig sömn. Brukar ofta tänka (o även säga) att jag skulle önska att få bli nersövd o sedan vakna upp o få må bättre. Många kramar 💗

Svar: Det har jag också önskat... Kramar <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela