MEalltidvila.blogg.se

Väntar och är less...

Publicerad 2015-11-29 02:05:49 i Personligt,

Jag vill fly från min kropp, är så less på detta...
Jag är också less på att bli misstrodd och jagad av Försäkringskassan. Det står mig upp i halsen bokstavligen. Precis som om jag vill vara sjukskriven och "gå hemma" hela dagarna. Det är verkligen jätteroligt... NOT
 
Sedan på det allt jag inte kan göra, typ allt som man gör i ett normalt friskt liv. 
 
I mina drömmar är jag fri och ofta frisk, Tack och Lov... Det bästa som händer i mitt liv är när jag får sova för då kan jag glömma helvetet jag lever med. Drömde häromnatten att jag reste till USA och jag var frisk. När jag var framme så sa jag att jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva detta och jag var så tacksam...
 
Det är en dröm jag har att få åka dit men som jag mår och har mått de sista åren så känns det som att det aldrig kommer att hända.
 
Jag kan fan inte hjälpa att jag är sjuk och att det inte finns något botemedel! Jag har inte valt detta...
 
 
#mealltidvila #mecfs #cureme #fml 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela