MEalltidvila.blogg.se

Godmorgon världen!

Publicerad 2015-07-31 10:59:32 i Personligt,

Här sitter jag och är vaken med morgonrock och tofflor på. Natten som gick så vart jag redan sovtrött vid tolv och det är inte vanligt för att vara jag. Glad för det så gick jag och tog medicin och borstade tänderna och gick och la mig. Lyssnade på min vanliga meditation. Men kunde jag somna då, nej så bra vart det inte, efter 1 tim och trekvart så fick jag gå upp igen och glo på någon tråkig fransk kriminalhistoria... Somnade väl vid fyra som jag brukar. Sen började grannen spika vid nio igen. Jag fattar inte varför han måste börja spika just då, för han spikar en liten stund sen är det tyst jättelänge, i alla fall just idag. Kan han inte göra tvärtom, vara tyst längre och börja spika senare liksom... Jäkla störande människa! Så idag kunde jag inte somna om utan fick gå upp och nu ska jag göra frukost och lär få sega mig fram idag, precis som varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela