MEalltidvila.blogg.se

Det går tills det går åt helvete...

Publicerad 2023-11-23 02:54:03 i Personligt,

Har bakat lite inatt, i början går allt fint, är pigg i kroppen, pigg för att vara jag, sen, vi kan säga så att jag bakar så länge kroppen orkar stå upp. Till slut blir kroppen seg, stel, tung, som cement och jag kryper ihop, hasar fram som jag är en trött gammal människa, får bita ihop för jag blir både ledsen och förbannad på denna jävla sjukdomen som inte låter mig vara mig...
 
Fick slänga in lite deg i kylen att fortsätta på imorgon, hoppas det funkar...
 
Jag kommer aldrig att vänja mig vid detta och ibland vill jag faktiskt bara ge upp...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela