MEalltidvila.blogg.se

Kärleksdagen...

Publicerad 2021-02-14 05:55:38 i Personligt,

Alla dagar borde vara "alla hjärtans dag" eller hur 😍...
 
Visst är det så att de flesta är lite mer kärleksfulla mot varandra, så är det för mig i alla fall. Alla behöver kärlek från någon men man behöver inte köpa något för dagens skull, man kan göra så mycket mer i handling eller i ord till den man håller kär och inte bara denna dagen utan de flesta övriga dagar under hela året...
 
Jag vill i alla fall skicka kärlek i text till alla som läser här 🖤🖤🖤
 
Du som har samma sjukdom som jag, du som är anhörig till någon ME-sjuk, du som kämpar, du som är osynlig, du som är ensam, du som är isolerad, du som är hemmabunden, du som är sängbunden, du som behöver det mer än andra, du som läser här fast du är frisk, du som kämpar i tystnad med ditt, du som läser för att förstå och även till dig som läser för att du är nyfiken...
 
Och extra mycket kärlek till dig som skriver, frågar, delar och stöttar i kommentarerna här eller på facebook/instagram 😍...
 
Tänker på mitt varför jag började blogga, det var för att ingen annan skulle behöva känna sig så ensam som jag varit då jag inte visste något om denna sjukdomen förräns det nästan var försent...
 
All min kärlek till er alla från mitt hjärta till ditt ❣
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2021-02-14 07:29:16

❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
ME alltidvila

Postat av: Ann

Publicerad 2021-02-14 07:57:26

<3<3

Svar: ❤️❤️❤️
ME alltidvila

Postat av: Johanna

Publicerad 2021-02-14 10:58:01

🙏❤

Svar: ❤️❤️❤️
ME alltidvila

Postat av: Agneta

Publicerad 2021-02-14 15:15:05

💓💓💓

Svar: ❤️❤️❤️
ME alltidvila

Postat av: Anonym

Publicerad 2021-02-14 15:25:12

Jag visste knappt heller något och nu är jag riktigt dålig, hemmabundem och till stor del sängliggande. För 4 månader sedan levde jag ett normalt liv. Hade det redan då men jag visste inte. Tack för din blogg och fina ord. Den får mig att känna mig lite mindre ensam. Jag tittar in varje dag.
Hoppas hoppas att det kommer en medicin som kan hjälpa oss att åtminstone bli lite bättre. ❤️❤️

Svar: Ta hand om dig❣️ Ja vi får verkligen hoppas det snart sker något genomslag med forskning och botemedel!!! 🙏❤️
ME alltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2021-02-14 16:58:48

Skrev en kommentar redan på förmiddagen men den verkar kommit på villovägar.🙃

Stort tack för dina fina rader, ditt stöd o allt du delar med dig av till oss som kämpar.
All kärlek också till dig❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
ME alltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela