MEalltidvila.blogg.se

Sofias Änglar gör en MillionsMissing manifestation...

Publicerad 2019-08-17 19:17:00 i Personligt,

TV-INSPELNING
ONSDAG 28 AUGUSTI
NYCKELHÅLSPARKEN 15:00 I HÖLLVIKEN

Sofias Änglar kommer att hjälpa en familj i Höllviken där den unga tvåbarnspappan Emil drabbats av den obotliga sjukdomen ME, som av WHO kallas för en av världens mest funktionsnedsättande sjukdomar.
Emils största önskan är att det forskas fram ett botemedel så att han orkar vara med sina två barn; idag tvingas han vara sängliggande i 21 av dygnets 24 timmar.
För att uppmärksamma sjukdomen och samla in pengar till forskningen kommer vi att ha manifestationen MILLIONSMISSING tillsammans.

Alla är välkomna att delta! Vi ses i Nyckelhålsparken 15:00 i Höllviken.

Alternativt Swish eller bankgiro till RME’s forskningskonto

Swishnummer: 123 056 33 95
Bankgiro: 136-7481
Märk: Änglarna
(RME skänker sedan pengarna till Open Medicine Foundation).

Aktuellt belopp kommer redovisas vid inspelningen av Sofias Änglar den 28 Augusti men insamlingen fortgår!

 (Text och bild från RME Skåne)
 

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2019-08-18 10:26:08


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Tack för att du skriver om detta!!
Jag missar ofta saker eftersom jag inte orkar delta i några sociala medier, men tack vare din blogg så får jag ändå reda på en hel del :o)

Jag har nu swishat iväg en slant till insamlingen och hoppas att vi blir många fler som gör det samma.
Känns kul att kunna bidra på ett litet hörn trots att man inte kan vara på plats fysiskt.

Tack igen för din fantastiska blogg,

Kramar <3
från
en av alla
MillionsMissingSweden

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Svar: Bra att jag kan vara lite till nytta för någon och Tack för att du läser! Jag ska också swisha, kommer göra det den dagen de håller manifestationen. Min man och mamma kommer vara där på plats för min och alla andra som är drabbades skull. Kramar tillbaka till dig Ann <333
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela