MEalltidvila.blogg.se

Självisolerad igen...

Publicerad 2021-03-12 04:17:40 i Personligt,

Sen i måndags lever vi åtskilda på varsitt håll i huset med plast uppsatt igen. Detta på grund av att mannen måste vara på plats och inte kan fortsätta jobba hemma. Igår fick han reda på att han träffat en som nu har bekräftad corona. Behöver jag säga att det är not so fun att det hände och så jäkla onödigt...
 
Nu har vi plastat dubbelt så vi inte ser varandra ens genom plasten och jag är nojjig över att han har gett mig saker som han har tagit i under veckan och även gått in när jag sovit för att starta om internet...
 
Har ju varit självisolerad så länge förra året, har inte ens träffat mina barn, ingen utöver mannen, att behöva göra det nu igen har varit så tufft och vi har knappt kunnat prata om det utan att jag börjar gråta, men vi har sagt att vi tar en månad i taget, jag måste vara stark. Han måste jobba på plats, alla kan/får inte jobba hemma...
 
Nu är det bara att vänta ut och se vad som händer...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2021-03-12 14:05:11

Åh, så tufft för dig😢
Är som att denna stress o press aldrig tar slut.
All styrka till er båda o hoppas din isolering inte ska bli alltför lång.🙏

Varm kram💗

Svar: Nej det finns ingen ände på något känns det som... Styrka till dig också, kramar <333
ME alltidvila

Postat av: Kina

Publicerad 2021-03-12 16:14:24

❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
ME alltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela