MEalltidvila.blogg.se

Webinarium om sömn...

Publicerad 2021-02-22 11:57:09 i Personligt,

Hade ju satt mitt hopp i att få hjälp med min sömn när jag skulle få komma till Stora Sköndals ME/cfs mottagning. Alla som följt mig vet ju att jag stått i kö och väntat över fyra år men aldrig fått komma dit och nu har de lagt ner den mottagningen på grund av ekonomi vad jag förstår. Nu har jag en remiss på gång till Bragée ME-center så får jag se hur, när, vad som händer. Mycket beror ju också på hur pandemin utvecklar sig och om jag klarar mig ifall jag får covid-19...
 
Men fick ett tips från en ME-vän om ett webinarium om sömn. Kanske något du som läser här kan ha hjälp av också. Har inte tittat än men ska såklart göra detta...
 
https://www.bragee.se/utbildning-20210217?fbclid=IwAR1X4cHEs_pLZIM6Wy_laqTA-k9q5CtghYc086C9avVaUg8Jqiz2vytckkM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2021-02-22 15:21:41

Fy fasen att inte få någon hjälp😡Jag öppnade fönstret en stund i morse och nu kan jag inte andas, pollen har kommit och astma känning. Så nu är jag ännu räddare att få covid-19, tror inte jag kommer att klara andningen och dessutom om man drabbas av låg syresättning. Lika vård på lika villkor men inte för oss med ME, men samma skatt betalar vi🤔Varma kramar❤

Svar: Har också fått astma känningar och svårare att andas ibland senaste dagarna. Lika vård är ett stort skämt och vi betalar mer i skatt faktiskt, man ska alltid straffas för att man inte kan arbeta. Var rädd om dig, varma kramar <333
ME alltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela