MEalltidvila.blogg.se

Orkar inte mer...

Publicerad 2019-06-14 23:29:19 i Personligt,

Jag har fått väldigt många nya som gillar och följer min sida på facebook och jag vet inte varifrån de kommer eller hur de har hittat min blogg. Det är både läskigt och roligt! Hoppas jag inte skrämmer iväg dem för fort bara...
 
Ligger efter med att svara på de kommentarer jag fått och även i min grupp för hemmabundna. Det är ju ingen som stressar mig mer än jag själv i och för sig, men svar kommer det vet ni...
 
Har haft sådana hemska "nätter" nu, speciellt sista tiden, det har varit ren kaos och som ett dåligt skämt. Jag orkar inte mer bara och inte min kropp heller...
 
Idag är det ingen bra dag alls, den har varit hemsk på flera sätt och är inte över än. Önskar bara jag fick sova...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela