MEalltidvila.blogg.se

Går på adrenalin...

Publicerad 2019-06-16 00:47:48 i Personligt,

Sista tiden har jag snittat fyra timmars sömn och inte sammanhängande sömn utan väldigt upphackad och i kaos, bättre att säga tortyrsömn faktiskt. Igår skrev jag i min bullet journal där jag för upp sömn och mående att jag mår för jävligt, det är väl en bra sammanfattning eller... 
 
Kom på mig själv nu ikväll att jag förmodligen har hamnat i ett adrenalinpåslag. Jag har svarat på kommentarer, lagt ut på min fb-sida, skrivit i messenger och nu skriver jag här, jag är helt uppe i varv...
 
Men jag vill bara sova, fast jag vet att jag inte kommer somna förräns imorgon runt 12-13...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela