MEalltidvila.blogg.se

Sms och mail...

Publicerad 2019-08-12 17:17:58 i Personligt,

Känner mig så usel som inte orkar svara på sms och mail. Ni som känner med er att ni väntar på svar så är det inte för att jag är en nonchalant idiot utan det beror på orken. Det tar kraft för mig att svara om än så litet för jag vill verkligen inte bara svara så ytligt som möjligt...
 
Är tacksam att det finns de som sms:ar och mailar mig, även om det är för mig okända människor som läser min blogg...
 
Det finns säkert de som inte förstår i och med att jag skriver i bloggen. Det är inte samma sak som att läsa och svara, det tar mer kraft från mig än att bara skriva rakt upp och ner. Sedan har jag prioriterat att svara i bloggen, det håller jag med om och det är därför jag får dåligt samvete. Men ingen har ju klandrat mig än och skickat elaka mail i alla fall...
 
Jag läser allt jag får och försöker svara på allt och det kommer jag göra fortsättningsvis också, just nu har det bara tagit tid...
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2019-08-12 18:37:56

Mina sms svarar du på i alla fall! 😍

Svar: Du är en VIP <3 och där kan jag bara skriva ok som svar :-) kort och snabbt.
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2019-08-13 11:34:16

Du ska aldrig, aldrig någonsin känna ngn form av dåligt samvete att du inte svarar inom en viss tid på mail o sms!
Vi alla som har förmånen att ta del av din blogg vet ju hur ditt mående är o att du så klart måste lägga det mesta av den mkt begränsade orken på den.
Jag skulle aldrig tänka tanken om att ngt tar tid, vill bara att du ska vara rädd om dig o vila mellan dina blogginlägg o alla fina svar på våra kommentarer där.
(Vet oxå hur mkt kraft det tar att svara o hur mkt det kostar i försämring om man går över sin minimala gräns).

Många varma kramar fina MEdkämpe o vän ❤️❤️❤️

Svar: Tack, vet att du och Johanna förstår❣️ Ska sluta med att känna press om det. Kramar ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Johanna

Publicerad 2019-08-13 19:25:28

Håller helt med Katarina👍Jag väntar mig inte svar här på bloggen,det räcker med att du orkar läsa. Släpp all press på dig själv❤kramar

Svar: Tack och kram❣️
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela