MEalltidvila.blogg.se

SevereMEDay...

Publicerad 2019-08-08 11:17:00 i Personligt,

Idag är det dagen för de med mycket svår och allvarlig ME. De som är helt sängbundna och som måste ha hjälp med allt och även hjälp med att äta via sond. 
 
De brukar säga att ME inte tar livet av en men ME gör det. Har man mycket svår och allvarlig ME kan man dö och människor har dött av det. Många väljer också att ta livet av sig och de är inte deprimerade utan de bestämmer sig, för de orkar inte mer på grund av deras ME...
 
Det är min största skräck att bli så dålig och jag mår så dåligt när jag läser om dessa människor, för det kan bli jag som ligger där så mycket sjukare.
 
Fast jag vägrar titta bort och gå vidare. Jag slåss åt dem (för de kan inte själva göra det), slåss för min egna skull och alla som har ME...
 
 
 
(Bild från Artz studios)
 
 

Kommentarer

Postat av: Cia

Publicerad 2019-08-08 14:54:04

Styrkekramar och mina tankar går alltid till dig och dina ME kämpar med familjer. Men särskilt mycket idag.
💙💖💙🌹
/Cia

Svar: Tack❣️ 💙❤️💙
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2019-08-08 18:54:01

❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela