MEalltidvila.blogg.se

MillionsMissing idag...

Publicerad 2019-08-28 11:26:55 i Personligt,

Nu är mannen på väg till Höllviken eller jo han ska ta upp mamma och hennes man först i Skåne, så är på väg till Henset/Hörby först...
 
Jag hoppas det kommer vara många på MillionsMissing manifestationen kl 15 i Nyckelhålsparken.
 
Hoppas det inte ska regna där också...
 
Är så glad för att mannen tog ledigt och att även mamma och hennes man följer med...
 
Vet att det kommer stå tomma skor där och mannen ska se om han hittar upp mina och min lapp...
 
Nedan skylt har mannen fixat och blivit sponsrad med från Qubick reklam AB, så snällt av dem!
 
Hoppas mannen kanske kan ta en selfie med Änglarna också, fina Sofias Änglar som gör så mycket bra för de som verkligen behöver det. Vet att många tycker det är jobbigt att titta på programmet, det kan jag också tycka men samtidigt känner jag mig inte heller ensam om att vara sjuk. Tänk då att jobba med detta och möta alla dessa människor hela tiden, de är så starka och fantastiska...
 
Är så glad att Emil och hans familj får hjälp denna veckan och att de sprider information om ME och samlar in pengar till OMF och forskningen som är det största hoppet för oss med ME...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2019-08-28 13:26:49

Så fint av din familj❣Betyder så mycket allt som du och din man gjör för att uppmärksamma och sprida information om ME🥇 Många kramar till dig, din man och mamma❤❤

Svar: Jag är så tacksam för att de åkte dit och var där på plats. Jag har fått hälsningar inspelade från både Sofia och Johnnie, så himla fina människor! Har fällt några tårar idag... Många kramar till dig fina MEdkämpe <333
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2019-08-28 13:42:43

Instämmer i Johannas ord, så fint gjort av din man o din mamma o hennes man!!!
Sofias änglar är verkligen hjältar då de hjälper människor med svårt lidande o sjukdom❤️
Du o din man är också fantastiska med allt ni gör!
Fin skylt ni fått hjälp med att fixa.
Hoppas att det blir en givande dag i Höllviken.

Varma kramar till dig o din familj
💙💙💙

Svar: Ja, jag är så glad att de åkte dit för min skull. Håller med dig, Sofias Änglar är sanna hjältar och så fina människor!!! Se svaret jag skrev till Johanna. Många kramar till dig också fina MEdkämpe <333
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela