MEalltidvila.blogg.se

Vaccin eller inte...

Publicerad 2018-11-30 01:42:00 i Personligt,

Har inget att skriva egentligen, är inte på "skrivarhumör" direkt men den tysta natten är här och jag sover inte nu ändå så skönt att bara skriva trots allt. Har haft en lite sämre dag idag. Sover lika illa som vanligt och dygnet snurrar framåt. Det spelar ingen roll om jag som häromnatten sov extremt dåligt, fick väl ihop max 4 upphackade timmar, då kan man ju tro att jag ska kunna somna tidigare och inte gå framåt. Jo jo inte jag inte. Har verkligen försökt att hålla en normal dygnsrytm men som sagt det går bara inte och jag är så urless på det...
 
För den som tror att det bara är att ställa klockan och hålla samma tider varje dag så kan jag berätta att jag klarar inte det. Min kropp är så förstörd av all sömnbrist och ME:n att det bara inte går...
 
Mannen var och tog influensavaccinet igår och har peppar peppar inte reagerat på det än. Han gjorde det för min skull, för han är ju i stort sett den enda jag träffar. Jag själv kan inte ta det för det innehåller ägg och sedan är jag ju överkänslig mot mediciner och blev ju sämre av pandemrixet. Hade ju influensan senast 2012 och det var mycket jobbigt, fast då var jag ändå lite bättre än vad jag är idag. Tycker bara jag får en liten hostattack numera att det är jobbigt att hosta...
 
Hur gör ni andra med influensavaccinet? 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2018-11-30 10:30:18

Nej inga vacciner här heller.
Vågar inte mixtra mer med immunförsvaret.
Sover dåligt jag med, och har förtvivlad huvudvärk.
Kram

Svar: Nej aldrig att jag kommer ta ett vaccin igen heller. Så jobbigt med svår huvudvärk 😢 hoppas det har lättat nu. Många varma kramar ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela