MEalltidvila.blogg.se

Väck mig när det är över...

Publicerad 2018-05-03 10:30:23 i Personligt,

Något som är jobbigt för mig är tiden som liksom flyter ihop. Något jag tror kanske hände för några månader sedan kan vara ett år sedan för att ge ett exempel. Det blir väl så när man som jag lever om samma dag och natt hela tiden på repeat med mer eller mindre symtomer som är det enda som ändras...
 
Jag är så ledsen och idag gråter jag inombords tillsammans med regnet som hörs slå mot taket. Alla år som jag varit sjuk och alla år som jag varit så sjuk att jag missat så mycket. Denna hemska sjukdom kan du inte bara försvinna...
 
Det enda jag vill är att få sova tills jag mår bätrre...
 
 

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2018-05-03 13:27:17

Tänker på dig.
❤❤❤
Förstår att det måste kännas hopplöst ibland.
Regnet gör mig extra nere idag också.
Jag vill också bara vara frisk igen, kunna stå på egna ben utan vård och FK och kunna leva mitt eget liv.
Det är så svårt att leva begränsat när man vill något helt annat.
Vet inte vad jag ska säga för att hjälpa dig men jag tänker på dig.
❤❤❤
Många varma kramar från
Annica

Svar: Det finns ändå inget någon kan säga för att hjälpa mig mer än att jag får ett botemedel. Det finns ju inte heller så jag måste bara få ur mig det här på bloggen... Förstår att du också har det mer än jobbigt... Många varma kramar tillbaka <333
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela