MEalltidvila.blogg.se

Stackars hjärnan...

Publicerad 2018-03-19 18:25:27 i Personligt,

Fick svår hjärntrötthet/hjärndimma idag som inte lämnat helt än. Det är så jobbigt, hade det även i lördags efter duschen. Skriver här ändå fast jag borde stänga datorn igen, får skylla mig själv om det blir värre men många gånger tar jag fram datorn fast jag inte borde bara för att jag har det så tråkigt hela tiden och lägg till den påtvingade ensamheten och jag vill bara distrahera mig från allt. Men inget kan lura hjärnan när det gäller detta symptomet, det är bara vila utan intryck som gäller...
 
Nyss sa mannen till mig att slå ihop datorn för han ser hur dåligt jag mår och jag ska bara skriva klart här först säger jag och får skylla mig själv om jag blir sämre igen. Han är som en vakthund när han är hemma...
 
Jag tycker synd om min stackars hjärna 🤕 Over and out...
 
 

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2018-03-19 19:05:33

Vov vov

Svar: 🤨
MEalltidvila

Postat av: Fina Stina

Publicerad 2018-03-19 19:42:11

Den superkraften har jag också!! Som på bilden alltså. Och den är faktiskt lite skrämmande...

Tyvärr inte för skurkar och banditer, utan för en själv...

Svar: Mycket skrämmande... <3
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela