MEalltidvila.blogg.se

Nattens tankar...

Publicerad 2018-06-04 02:36:25 i Personligt,

Jag vill få hopp om att det en dag kommer bli bättre men ingen kan ge det till mig.
Att jag får mera liv så jag kan göra annat än bara överleva.
Jag vill bli buren av trygghet med massor av hopp. 
Jag vill så mycket.
Ändå ber jag om att bara få somna in för att det är så jobbigt.
Jag vill leva men det är ju omöjligt.
Känner hur jag drar ner andra.
Ändå vill jag inte att andra tappar hoppet om mig, att jag ska bli bättre.
Jag har tappat det nästan helt men vill inte att andra nära ska tappa det.
Så även om du inte tror på det, ljug för mig fast du vet att jag hatar lögner.
Jag väntar på ett mirakel.
Jag är redo att leva bara jag får bli bättre.
 
 

Kommentarer

Postat av: Cia

Publicerad 2018-06-04 10:50:00

Kära,fina du ❣
Det finns alltid hopp. Jag tror på att du ska bli frisk nog att få leva och inte bara överleva, jag tror på att mirakel kan hända.
Hoppas för dig och din familj
Kramar i massor/ Cia 😘🤗
💙💙💙

Svar: Tack för dina ord fina Cia❣️🙏 Kramar ❤️💙❤️
MEalltidvila

Postat av: Veronica

Publicerad 2018-06-04 15:02:24

Jättebra skrivet! Jag känner detsamma... fortsätt kämpa söta du! fortsätt kämpa..

Svar: Tack och fortsätt kämpa du med❣️❣️❣️
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-06-04 16:38:13

Som jag känner igen allt. (Så talande text o bild längst ner o samtidigt sorglig).
Vi får försöka kämpa tillsammans o hålla ut nu när saker börjar hända/förändras, gudarna ska veta att det inte är lätt!
Varma kramar 💗💗💗

Svar: Nej detta är allt annat än lätt... Många kramar ❤️💗❤️
MEalltidvila

Postat av: Mannen

Publicerad 2018-06-04 20:22:12

En dag vänder det! ❤️

Svar: 🎩❤️
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela