MEalltidvila.blogg.se

Krasch utan anledning...

Publicerad 2018-06-13 16:51:03 i Personligt,

Skriver fast jag inte borde för jag mår så dåligt. Fick en krasch för ett par timmar sedan som sitter i än, fast just nu kan jag ligga i soffan igen. Jag hatar att få dessa värre symptomer där jag just då känner mig halvdöende. Fattar inte ens varför jag ska krascha för jag har bara gått mellan sängen och soffan. Har inte ens orkat duscha på länge. Jag förstår mig inte på denna sjukdomen alls...
 
När jag mår sådär dåligt så får jag nästan panik inombords men jag lugnade ner mig med avslappning och att koncentrera mig på att andas. Sen funderade jag på hur det ens går att beskriva hur jag mår i en krasch. För mig är det som att hjärnan stänger ner fast jag är vaken, ögonen vill gå ihop, det känns som att hjärnan svullnar, jag har frossa, från iskall till jättevarm, huvudvärk, orkeslös, orkar varken sitta eller stå för det blir extra jobbigt, jag mår skitdåligt precis som att livet rinner ur mig...
 
Detta är inget liv, jag är så trött på att vara så här sjuk och har jag sagt att jag hatar denna sjukdomen tillräckligt ofta...
 
Jag vill bara få bli friskare men det verkar ju aldrig hända...
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2018-06-13 18:17:43

:-( <3 <3 <3

Svar: ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Veronica

Publicerad 2018-06-13 21:07:47

Det är så tråkigt. Jag lider med dig. ❤

Svar: ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-06-14 13:25:29

💗💗💗

Svar: 💗💗💗
MEalltidvila

Postat av: Fina Stina

Publicerad 2018-06-14 14:35:06

Det är en grym och avskyvärd sjukdom vi har.

AVSKYR krasch som bara kommer utan att man har en aning om varför. Det är både psykiskt och fysiskt plågsamt.

Är själv mitt i svår PEM efter tandläkaren i måndags.

Kram

Svar: Ja den är hemsk. Håller med dig att det är både psykiskt och fysiskt plågsamt. Vad jobbigt att du mår så dåligt efter tandläkaren. Behöver själv gå till en men det känns väldigt svårt. Hoppas du får må bättre snart! Kram <3
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela