MEalltidvila.blogg.se

Överallt och ingenstans...

Publicerad 2018-07-09 17:49:00 i Personligt,

Jag är överallt och ingenstans i mina tankar. Känner mig rätt likgiltig mest hela tiden när jag är ensam. Igår natt så sov jag tre timmar i rad en gång, vilket är rekord och totalt sov jag mycket, minst nio timmar, somnade om hela tiden rätt fort. Men inte gör det någon skillnad fast jag önskar jag fick sova så varje natt ändå. Det är så mycket jobbigare att ha insomnia och häromdagen funderade jag på hur länge till min hjärna orkar med denna sömnlöshet och dåliga sömn...
 
Annars så har jag blivit bättre på tråkvila, det vill säga utan ljud eller bild från något mer än det runt omkring mig. Räknar panel i taket, räknar på det som går att räkna sedan slutar jag för jag dribblar bort mig och så kommer jag på att det med tröttar ut mig. Önskar jag slapp tänka alls, hade gärna tryckt mute på den kanalen, då kanske tinnitusen också hade kunnat tystas...
 
 Hittar inga mer ord just nu, är bara så trött på allt... 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann%252520

Publicerad 2018-07-09 18:33:09

❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-07-09 20:12:51

Är glad för din natt med 9 tim sömn men förstår precis hur du tänker.
Just detta med tråkvila är jobbigt men verkar nödvändigt för att avlasta våra hjärnor. Problemet med att ha så mycket ensam o isolerad tid är att tankarna snurrar.
Önskar trots allt ditt tuffa med sömnen att du ska få ihop så många timmar som möjligt kommande natt, håller mina tummar!
Varma kramar fina vän <333

Svar: Tack tyvärr blev det inte så 😔 men jag är van vid att inget går som jag vill numera... Hoppas du har det så ok det bara går! Många kramar fina vän❣️
MEalltidvila

Postat av: Veronica

Publicerad 2018-07-10 06:48:31

Lilla vän <3 jag önskar dig allt gott men förstår att du har det tugnt. Lider med dig... kram kram <3

Svar: Kram kram 💗💗💗
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela