MEalltidvila.blogg.se

Insomnia...

Publicerad 2018-01-14 06:26:24 i Personligt,

Fick ingen bra sömn alls igår och väldigt lite, jag snurrar, vaknar, svettas, fryser och så håller det på. Till slut vaknade jag av att pulsen slår och jag blir klarvaken. Kan inte tänka klart heller men det är ju inget nytt. Man tänker inte så bra när man inte har sovit och det är ingen myt, det är på sant...
 
Man blir lite dum i huvudet...
 
Förstår inte varför det är så jobbigt att sova när hela jag skriker efter sömn. Ont gör det överallt också och det blir bara värre när jag inte får sova. Det blir som en ond cirkel. När jag hamnar i det stadiet så är det tortyr...
 
Har haft lite väl många uppvaknanden sista tiden och ibland längre vaknanden innan jag kunnat somna om. Häromdagen blev jag väckt också vilket aldrig händer men mannen vart orolig så han vart tvungen att kolla upp hur jag mådde...
 
Denna helvetes sömnen eller icke sömnen rättare sagt...
 
Men Godmorgon världen är du riktigt vaken än?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela