MEalltidvila.blogg.se

Summerar sommaren...

Publicerad 2018-08-25 02:56:00 i Personligt,

Denna sommaren har försvunnit för mig, precis som förra sommaren och ja ända sedan jag vart sjukare då 2012. Den har krympts bit för bit och som de flesta vet är jag ju husbunden och kommer bara ut med hjälp, planering och så kostar det i försämring på obestämd tid efteråt, därför kan jag inte komma ut alls ofta. Jag lever som i min egna lilla värld eller överlever som jag brukar skriva för lever gör jag knappt...
 
Ändå hade jag innan sommaren en förhoppning att kunna göra mer än vad som har gjorts. Önskade att få ha en picknick nere vid grumlan, önskade att ensam åka med min scooter till mannens jobb och hälsa på. Små saker men det blev inte så i år heller...
 
Jag vill göra massor av saker men inget går, kan inte fatta att denna sjukdomen är så grym...
 
Ja ja nästa sommar då kanske...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela