MEalltidvila.blogg.se

Nättrollsmobbare...

Publicerad 2021-06-22 23:23:00 i Personligt,

Har tänkt mycket på att sluta skriva, tappat lusten på grund av troll som skriver anonyma kommentarer från de som surfar anonymt. Ska de då få skrämma bort mig, ja den eller dem kanske lyckas...
 
När jag får ångest över ifall jag får en sån kommentar igen, då tar det bort allt från mig, med allt så menar jag min ventil som detta är och då ger det mig ingenting i stort sett. Jag behöver ingen extra stress i mitt liv...
 
Även om jag skulle ha granskning innan publicering av kommentarer så måste jag ändå läsa den, så därför har jag inte det. Nu är det så att då personen surfar anonymt så hamnar den ändå som ett misstänkt spam och blir inte publicerad om jag inte godkänner den. En av dem gjorde ett misstag så jag fick tag i en ip-adress och kunde vara lite detektiv, hittade en person som är en vän till en vän via min man. Denna personen har skrivit till mig många gånger men nu senast så blockade jag den ip:n. Tyvärr kan jag inte blocka de som surfar sådär helt anonymt för de får nya ip:nr varje gång...
 
Men då är det bara att vänta nu vad som kommer komma...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2021-06-24 10:31:46

Hoppas de sjuka nättrollen inte vinner över dig! (Men förstår att detta tär på dig).
Tycker det är för j*vligt att dessa människor inte kan skaffa sig normala liv o krypa ut underifrån sina stenar i dagsljuset.
Önskar o hoppas att du ska få ha din ventil med bloggen så länge du har lust o ork o att ingen annan ska styra detta.

Önskar dig o Å en så bra midsommar som möjligt med så ok mående som det bara går.💙🇸🇪💛

Varm kram💗

Svar: Tack Katarina <3 Önskar dig o T också en fin midsommar <333 Kram <333
ME alltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela