MEalltidvila.blogg.se

I do not...

Publicerad 2019-03-09 13:20:00 i Personligt,

Denna veckan har mest varit jobbig och stundtals hemsk. Vaknade återigen upp med huvudvärk/ljus/ljud känslighet idag då jag har sovit för dåligt och för lite med insomni och massor av uppvaknanden till en rusande hjärna som aldrig blir tyst. Arvingarnas låt I do eller vad den heter har (efter att jag hört den två gången på Mellon) etsats sig fast och jag hatar den numera. Det är inget skämt, fast jag älskar Arvingarna, röstade på dem för jag gillade låten först och har dansat till dem många gånger vilket jag hoppas få göra igen såklart...
 
Idag har jag en så dålig dag att jag inte vet om jag kommer kunna se på Mellon ens med solglasögon och mina boselurar. Ifall jag kan se det kommer jag att gå undan när Arvingarna kör sin låt för jag orkar inte med det bara, det är på riktigt jobbigt att ha den där slingan på repeat i huvudet, det är tortyr...
 
Har inte bara haft I do slingan i huvudet utan även annat det är svårt att förklara men det håller bara på med random ord eller snabb musik som jag inte funderar på. Undrar på riktigt hur länge min hjärna ska orka med detta...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela