MEalltidvila.blogg.se

Lugn och ro sökes...

Publicerad 2019-01-15 13:48:08 i Personligt,

Jag har varit rätt låg på insidan den sista tiden. Kan inte skriva allt här heller givetvis och vem bryr sig ändå om jag gjorde det liksom, ingen orkar och det är fullt förståeligt. Jag är en känslomänniska och när min värld har krympt som den har gjort så blir mycket extra jobbigt att hantera också. När jag inte kan göra något själv men vill, det är en levande mardröm att tvingas finna sig i...
 
Kan inte säga till mannen ens hur jag egentligen mår för han har mycket med sitt och har åkt på ryggskott den sista tiden också. Blir extra jobbigt med när han inte mår bra. Så mycket stress och det känns som att det aldrig blir lugnt...
 
Försöker verkligen hålla masken de dagar som blir mer tunga men vill bara ha lugn och ro på alla plan...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-01-15 14:18:31

<3

Svar: 💞
MEalltidvila

Postat av: Ann

Publicerad 2019-01-15 14:19:14

<3<3<3

Svar: 💗💗💗
MEalltidvila

Postat av: Ingela

Publicerad 2019-01-15 15:55:42

Kära vän,
jag har tittat in och läst här, men inte haft energi att skriva något.
Vi håller på och ska sälja vår lägenhet, och flytta närmare barnen.
Det tar all kraft, och lite till.

Tänker på dig.
Kram, MEdvandraren

Svar: Förstår att det upptar all kraft för dig, men vad roligt för er att flytta närmre barnen. Hoppas allt kommer gå smidigt och bra. Var rädd om dig! Många kramar <333
MEalltidvila

Postat av: Veronica

Publicerad 2019-01-15 16:25:10

Men gumman... jag förstår hur det är att vara känslomänniska och bara det kan ibland vara ett h-vete. Att dessutom vara så dålig i ME som du är... jag förstår inte hur du orkar. Du är stark och jag tycker att du kan "skriva av dig" här hur mycket du vill utan att må dåligt över det. Kämpa på fina du <3 Kram!!

Svar: Tack Veronica för dina stöttande ord. Jag kämpar på fast det är extra tungt och ingen i min närhet förstår. Kramar <333
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2019-01-16 09:33:53

Känner så med dig.💙Med denna sjukdom finns ju inga marginaler över huvud taget. Önskar o hoppas att du ska få lugn o ro.

Varma kramar fina vän💗💗💗

Svar: Det har du rätt i, det finns inga marginaler alls. Tack fina vän och varma kramar tillbaka <333
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela