MEalltidvila.blogg.se

Värdelös och ältar...

Publicerad 2019-02-25 08:15:00 i Personligt,

Sista tiden har jag inte haft någon lust att skriva någonting. Har börjat men sedan bara raderat det rätt fort och stängt ner. Statusen är väl som vanligt, inga förändringar, det vibrerar fortfarande och ingen kallelse har kommit än. Kraschar ibland hit och dit, väntat som oväntat, blir förbannad, ledsen, besviken och likgiltig varje gång det händer, på insidan då...
 
Får ständigt blocka tankar om framtiden, om det kommer bli bättre, saker jag vill göra och uppleva eller om det kommer bli värre, försöker bara vara och vara i nuet, hantera det bara så gott det går...
 
Bröt ihop någon gång förra veckan en stund, pratade av mig till mannen som är den enda jag har att prata med. Han påminner mig om att han har hört allt förut och det hjälper ju inte heller. Han vet inte vad han ska säga riktigt mer än det han redan har sagt men som jag sa, jag behöver inte någon som säger något eller ger mig råd, jag vill bara att han lyssnar även om han hört allt förut...
 
Något jag tänker på och bara konstaterat är att jag inte kan något längre, alltså jag tycker inte att jag kan något längre, vilket är sant. Denna värdelöshetskänsla är rätt jobbig och jag har så mycket tid att tänka att det inte är hälsosamt...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2019-02-25 13:38:02

Förstår så väl dina tankar o känslor (som alltid).
Att inte kunna klara något utan svår försämring o även få krascher o försämring när man inte gjort något alls är frustrerande, ledsamt o så svårt att både hantera o än värre att acceptera...
Önskar mitt i ditt jobbiga att du ska få ngt lite uppmuntrande fr Malmö i dag.

Varma kramar fina MEdkämpe💕

Svar: Tack för att du alltid förstår eller tyvärr förstår och vet hur det är <3 Ska snart svara dig på sms också, har inte glömt. Hade tur att vi kunde facetima, (höll på att inte bli något pga min sömn) han kom hem med en påse blandat kul och krims... Hoppas du mår så ok det går, många varma kramar <333
MEalltidvila

Postat av: Ann

Publicerad 2019-02-25 14:45:44

Du är inte värdelös! Du kan mycket fortfarande! Bara kroppen din som är sjuk...
<3<3<3

Svar: ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2019-02-28 18:50:21

Absolut ingen som helst stress med sms.💗 Kram

Svar: Kram <3
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela