MEalltidvila.blogg.se

Jag vet precis...

Publicerad 2018-09-17 16:55:18 i Personligt,

Jag känner mig ofta bortglömd och osynlig. Min telefon är nästan lika död som jag, alltså rätt tyst. Mycket på grund av mig själv då jag inte orkar hålla kontakten. Men det finns ju andra sätt att visa ifall man bryr sig, eller hur. Försöker att inte lägga någon energi på det men ändå tänker jag på det ibland. Jag orkar inte med messenger heller, fast där är det med rätt tyst, eller rätt dött för jag tar sällan kontakt med någon och då blir det samma tillbaka. Viljan finns men min energi räcker inte till...
 
På tal om min mobil så tycker jag det är skönt att den är tyst, det dränerar mig väldigt fort att prata/lyssna/svara. Andras mobiler kan stressa mig enormt mycket, speciellt om de har högt ljud på. Min mans mobil är det rätt bra fart på med både samtal och mess och det stressar mig så mycket. Jag vet inte varför det är så...
 
Men ändå så saknar jag det, att kunna orka vara en del och hålla i kontakten med de man vill. Jag förstår ju att en del har glömt bort mig eller så är de rädda att störa, jag vet inte. De kanske inte ens vill...
 
Det är tur att jag har bloggen, här får jag ju mycket stöd så ska inte klaga för mycket. Jag vet precis vilka som stöttar mig och jag är så tacksam att du inte har glömt bort mig, så TACK från mitt hjärta att du fortfarande ser mig...
 
Och nej, ingen behöver nu känna sig tvingad att skicka ett mess någonstans bara för att jag skrev detta...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela