MEalltidvila.blogg.se

Fem i rad...

Publicerad 2018-09-22 04:44:21 i Personligt,

Jag är sååå lycklig för jag har fått sova fem timmar i rad utan att vakna. Detta har inte hänt på åratals åratal. Hoppas så att detta inte var en märklig engångshändelse som händer vart tionde år bara...
 
Är så rädd att jinxa mitt sömnflyt i och med att jag skriver om detta men äsch sånt där kan jag inte tro på. Fast imorgon kanske det låter som vanligt igen med insomnia och sömnstörningar från helvetet för det är ju liksom min vardag. För att inte tala om min rullande dygnsrytm som snurrar framåt hela tiden. Jag jobbar på att få den att stanna varje gång jag är i rätt dygn, fast som läget varit med att jag inte kan sova så sover jag när jag kan annars dör jag av sömnbrist...
 
Men jag är så lycklig över dessa fem timmar i rad, trodde aldrig det skulle hända mig någonsin igen...
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-09-22 12:20:14

💗💗💗

Svar: Hoppas du mår bättre nu❣️💗💗💗
MEalltidvila

Postat av: Ann

Publicerad 2018-09-22 16:29:44

Förstår din lycka! Hoppas sömnen håller i sig eller uppkommer lite oftare i alla fall. <3

Svar: Tack 😘❤️
MEalltidvila

Postat av: Veronica

Publicerad 2018-09-24 14:51:52

Vad glad jag blir av att läsa ditt inlägg. Så skönt för dig <3 jag hoppas det kommer fler tillfällen. Kram.

Svar: Tack <3 Det hoppas jag med... Kramar <333
MEalltidvila

Postat av: Ingela

Publicerad 2018-09-26 23:54:32

Glad för din skull åt små, viktiga, framsteg.
Kram / Ingela

Svar: Tack, men det var bara en tillfällighet tydligen för inget ska få gå åt rätt håll för mig, varför skulle det liksom... Kram <3
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela