MEalltidvila.blogg.se

Intoleranser och ME...

Publicerad 2018-10-14 03:03:00 i Personligt,

Det här med alla mina allergier och ME:n, det skrämmer mig och ger mig ångest. Speciellt när jag upptäcker en ny allergi. När jag skrev mitt inlägg om att donera organ så läste jag lite om en person som hade ME och dog av det. Hon hade också många allergier som blev värre och värre att till sist utvecklade hon intoleranser till det mesta hon åt och till slut var det bara vatten kvar. Det var mer än jag behövde veta...
 
Låt mig dö innan det händer tack...
 
 

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2018-10-16 09:09:17

<3 kram <3

Svar: 🤗💗
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-10-16 10:53:12

💗💗💗

Svar: 💗💗💗
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela