MEalltidvila.blogg.se

Insomnia from hell...

Publicerad 2018-10-07 18:02:53 i Personligt,

Har sovit så dåligt de senaste nätterna att idag är jag knappt människa alls. Hjärnan har gått på högvarv och jag har inte sovit en timma ens i rad och på det alldeles för få timmar. Varje gång jag har vaknat har det varit upptempomusik i huvudet, no limit av alla idiotlåtar, vilket skämt. Idag mår jag inget vidare och det syns på mig tydligen för det har mannen påpekat...
 
Funderade på om allergitabletten jag slutade med gjorde att jag fick värrre sömnstörningar igen när sömnen började bli bättre och jag fick fler timmar i rad när jag slutade med blodtrycksmedicinen. För jag slutade inte med båda samtidigt. Mannen läste på biverkningarna och det ska inte ingå sömnproblem med denna allergitabletten mer än trötthet, så jag började igen idag. Vill vara helt medicinfri men först och främst vill jag få sova...
 
Kan bara säga att det är tortyr from hell att inte få eller kunna sova...
 
 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2018-10-08 23:30:44

Ja, det används väl tom som tortyrmetod...det ÄR riktigt vidrigt att inte kunna sova. Periodvis, särskilt tidigare i livet, hade jag jätteproblem med sömnen så jag vet hur hemskt det är och hur man till slut får ångest bara av tanken att gå och lägga sig. Det enda som kretsar i huvudet är tanken på att få sova, man blir som besatt nästan, och ju tröttare man blir desto mer uppskruvad blir den jäkla hjärnan 😫
Har du provat nån form av massage? Snälla mannen kanske kan...😉? Det brukar ju göra en avslappnad o dåsig.
Kram på dig 😍

Svar: Han brukar försöka hjälpa mig slappna av men det fungerar inte alltid tyvärr. Kramar <333
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela