MEalltidvila.blogg.se

Ännu en dag...

Publicerad 2018-10-22 17:23:46 i Personligt,

Jag förstår inte varför livet ska vara så här svårt, ser ingen mening med det alls faktiskt...
 
Beundrar dem som ser glädje i det lilla och möter sin svåra vardag med det. Är genuint avundsjuk på de som har en gudstro och vilar tryggt med det som stöd...
 
Gillar inte ordet positiv alls egentligen och jag kommer inte bli ihågkommen som den där positiva som hanterade sin sjukdom i tysthet utan att klaga. Jag klagar och jag har all rätt att göra det också. Kan man klaga på väder så kan jag klaga på mitt sjuka liv som jag tvingas leva. Tvingar ju ingen att läsa min sjuka blogg precis...
 
Så ännu en dag, fast och ensam precis som vanligt...
 
Hälsningar från den levande döda med den gnälliga bloggen...
 
 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2018-10-22 23:47:34

Du är inte gnällig eller negativ, du är en fantastisk person som tappert kämpar för att hålla humöret uppe fast du har det så motigt och jobbigt. Dessutom är du ärlig och självutlämnande vilket är väldigt modigt och beundransvärt. Önskar jag bodde i närheten så jag lite tyst och försynt kunde slinka in med en blomma, bakelse eller kram nångång för att muntra upp dig. Får dessvärre bli i digital form 🌷🍰💕

Svar: Tack snälla fina <3 du muntrar upp mig även om det är digitalt och bakelsen var jättegod för jag får ändå inte äta sånt i verkligheten. Kramar <333
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela